Man får ju inte vara dum...

Tjo!
J står och diskar och K vispar i kladdkakesmeten, that's my girls!

Citat från Sällskapsresan, Karro kom på det påväg hit just när vi passerat smultronen; "Man får ju inte vara dum, för då blir man ju som Edlund" Haha 

Jag lär ha svininfluensan, har hittills visat iprincip alla symptom. Jag pallar tydligen inte Yran i tre dagar. Det märktes ganska tydligt när jag vaknade med hög feber i söndags...

Jag och J tittar för mycket på Scrubs, vi kan alla detaljer i snart alla avsnitt(eller så kan man ju ursäkta oss och säga att vi bara råkar titta på precis samma avsnitt ;) )

Nej, nu ska jag inte vara så osocial längre.

Miss A

Kommentarer
Postat av: sabbe

Uppdatera:) Pretty Please:D <3

2009-08-15 @ 11:41:13
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0